Renovated Colruyt Torhout opens on 20 September

Op woensdag 20 september opent de vernieuwde Colruyt Torhout de deuren na enkele maanden van verbouwingswerken. De winkel werd volledig opnieuw ingericht en omgebouwd tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie.

Efficiënter en aangenamer winkelen

“Tijdens de sluiting hebben we de winkel helemaal opnieuw ingericht”, zegt gerant Bert Van Criekinge. “Zo kunnen klanten nog efficiënter en aangenamer winkelen. Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Gloednieuwe beenhouwerij

In de vernieuwde Colruyt-winkel is de versmarkt en het assortiment diepvriesproducten uitgebreid.
Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe beenhouwerij. Chef-beenhouwer Franky Bolle: “Ze hebben er een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades. En ze zien de beenhouwers werken in een open atelier. Die zijn dus makkelijk aan te spreken bij vragen of een speciale bestelling.”

Collect&Go doet de boodschappen voor de klanten

Colruyt Torhout heeft nog altijd een Collect&Go-afhaalpunt. “Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten”, zegt de gerant. “Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze. Handig!”

Speciale opendeuravond

Vanaf woensdag 20 september staan gerant Bert Van Criekinge, chef-beenhouwer Franky Bolle en hun 67 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Torhout.

Bert Van Criekinge: “De avond voordien, op dinsdag 19 september van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

Voor meer info kan u contact opnemen met:

- Yves Decoster (regiomanager) op 02 345 2345
- Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10