Colruyt biedt antwoord op stijgende vraag naar online winkelen bij jeugdverenigingen

Nieuw: kampaankopen reserveren en afhalen via Collect&Go

Jeugdverenigingen kunnen minder tijd spenderen aan hun kampaankopen en hebben een voorkeur voor meer online winkelen. Dat blijkt uit een rondvraag van Colruyt Group bij Belgische jeugdverenigingen. Daarom biedt Colruyt nu deze mogelijkheid aan via zijn webshop op Collect&Go. Daarnaast kunnen jeugdbewegingen ook terecht in de Colruyt-winkels zelf. Of ze kunnen hun boodschappen online reserveren en rechtstreeks laten leveren op hun kampplaats door Solucious, de foodservice partner van Colruyt Group.

Nieuw: boodschappen afhalen bij Collect&Go

“Onze rondvraag toont aan dat het voor veel jeugdbewegingen moeilijker geworden is om vrijwilligers te vinden die instaan voor foerage of kampaankopen”, zegt Guy Elewaut, directeur marketing bij Colruyt. “Daardoor leeft bij veel verenigingen de voorkeur voor meer online reserveren en afhalen. Met Colruyt geven we hen daarom vanaf dit jaar de mogelijkheid om hun kampaankopen te reserveren in de Colruyt-webshop bij Collect&Go. Dat is de online boodschappenservice van Colruyt Group. De jongeren selecteren gewoon hun gewenste producten via de app of op collectandgo.be, en wij zetten ze klaar in het afhaalpunt van hun keuze, bijvoorbeeld dicht bij hun kampplaats. Ze kiezen ook zelf de dag en het uur dat hen het best past. Als ze minstens 4 dagen vooraf reserveren, zijn ze zeker dat alles voorhanden is. En ze profiteren van dezelfde voordelen als in de Colruyt-winkel.”

Zelf winkelen bij Colruyt

Natuurlijk kunnen jeugdbewegingen ook zelf hun aankopen doen in een Colruyt-winkel. Ze profiteren boven op de laagste prijzen van 10 % korting op alle producten van Boni Selection en Boni Selection Bio en op al het vlees uit de Colruyt-beenhouwerij. Vanaf dit jaar kunnen ze dat vlees makkelijk online reserveren (minstens 3 werkdagen vooraf) via de webshop Beenhouwerij op colruyt.be. Met een boekje met budgetvriendelijke recepten voor grote groepen krijgen ze ook tips voor een evenwichtig, gevarieerd en betaalbaar kampmenu. En 20 gratis fluovestjes helpen om veilig te spelen, zowel overdag als ’s nachts

Laten leveren op kamp door Solucious

Voor optimaal comfort is er ook Solucious, de foodservice partner voor professionals van Colruyt Group. Jeugdbewegingen bestellen hun kampproducten online op solucious.be. Alles wordt dan rechtstreeks én voedselveilig geleverd op de kampplaats, overal in België. Dat is ideaal voor verenigingen die grote volumes nodig hebben. Deze service is bovendien gratis vanaf een aankoopbedrag van 250 euro. Daarbovenop krijgen ze 3 % korting op dat bedrag.

Op die manier biedt Colruyt Group voor elke jeugdvereniging een kampservice op maat.

Meer info of foto’s:

Yana Morren (persverantwoordelijke van Colruyt Laagste Prijzen)
yana.morren@colruyt.be

Download hier uw foto’s.

Top 6 meest gekochte kampproducten in 2017

1. Boni Selection scharreleieren (30 stuks)
  2. Boni Selection Choco Clams 750 g
  3. Gehakt rund + varken