Colruyt opent gloednieuwe winkel in Eppegem op locatie vroegere OKay

Op woensdag 27 juni opent de 237ste Colruyt-winkel de deuren in Eppegem. De volledig nieuwe supermarkt bevindt zich op de locatie van de vroegere OKay-buurtwinkel, die te klein geworden was om de klanten optimaal te bedienen. Alle 13 medewerkers van de vroegere OKay gaan in de nieuwe Colruyt aan de slag. En dankzij de uitbreiding van de winkel komen er 8 nieuwe arbeidsplaatsen. De verkeerssituatie rond de winkel is ook aangepast, wat zorgt voor minder verkeersoverlast.

Nieuwe verkeerssituatie rond winkel zorgt voor vlotter en veiliger verkeer

OKay wordt Colruyt

De nieuwe Colruyt-winkel komt in de plaats van de OKay-winkel die 3 maanden geleden z’n deuren sloot. Het is de eerste keer dat Colruyt Group een van zijn buurtwinkels vervangt door een grotere supermarkt. “Daar was een goede reden voor”, legt gerant Stijn Renders uit. “De voorbije jaren mochten we bij OKay alsmaar meer klanten verwelkomen. Er was dus nood aan een grotere winkel, waar ze comfortabel hun boodschappen kunnen doen. Ik ben trots dat ik na store manager in OKay Eppegem nu gerant mag zijn in deze volledig nieuwe Colruyt.”

Vertrouwde producten en gezichten

“De nieuwe winkel is ± 1.000 m² groot, 350 m² meer dan de vorige. En een grotere winkel betekent een ruimer assortiment”, zegt de gerant. “Klanten vinden in de Colruyt-winkel dan ook een ruimer assortiment vers vlees, groenten en fruit … zowel van nationale merken als van de vertrouwde huismerken Boni Selection en Everyday. Ze vinden hier trouwens niet alleen hun vertrouwde producten, maar ook veel bekende gezichten. Want zowel ikzelf als mijn 12 medewerkers van de vroegere OKay-winkel gaan in de nieuwe Colruyt aan de slag.” Daarnaast zorgt de uitbreiding van de winkel voor 8 nieuwe arbeidsplaatsen.

Vlot en veilig verkeer

Om de winkel makkelijk bereikbaar te maken en de gemeentewegen in de omgeving te ontlasten, past Colruyt, samen met de gemeente en het Agentschap Wegen en Verkeer (AWV), de verkeerssituatie aan. De proefopstelling met eenrichtingsverkeer in een deel van de Kreupelstraat en in de Warandeweg wordt definitief ingevoerd. Daarom komt er vanop de Brusselsesteenweg ook een rechtstreekse inrit naar de parking van Colruyt Eppegem. Het verkeer rond de winkel zal door deze aanpassingen veiliger worden en minder overlast veroorzaken.

Nieuw: Collect&Go doet boodschappen voor de klanten

Voor klanten die graag tijd winnen, is er in Colruyt Eppegem een Collect&Go-afhaalpunt. Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij de medewerkers de boodschappen doen voor de klanten. Die reserveren hun boodschappenlijstje online of via de app. De producten staan dan klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze.

Speciale opendeuravond

Vanaf woensdag 27 juni ontvangen gerant Stijn Renders en zijn 21 medewerkers hun eerste gasten in de nieuwe Colruyt Eppegem. “De avond voordien kan iedereen de nieuwe winkel al in primeur komen bekijken”, zegt hij. “Tijdens deze speciale opendeuravond, van 17 tot 20 u., serveren we onze klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

Meer info? Een gesprek met de gerant? Of foto’s van de nieuwe winkel of het Collect&Go-afhaalpunt?
Neem gerust contact op met:

• Jef Vanhole (regiomanager) op 02 345 2345
  • Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10

Praktische info:

Colruyt Eppegem
Kreupelstraat 34
1980 Eppegem
Tel. winkel: 015 62 13 57

Openingsuren:
ma - za: 8.30 - 20 u.
vr: 8.30 - 21 u.

Opendeuravond:
dinsdag 26 juni van 17 tot 20 u.