Colruyt opent gloednieuwe winkel in Opwijk op locatie OKay

Op maandag 17 september opent de 238ste Colruyt-winkel de deuren in Opwijk. De volledig nieuwe supermarkt bevindt zich op dezelfde locatie als de OKay-buurtwinkel, die te klein geworden was om de klanten optimaal te bedienen. Dankzij de uitbreiding van de winkel komen er 11 nieuwe arbeidsplaatsen.

OKay wordt Colruyt

De nieuwe Colruyt-winkel komt in de plaats van de OKay-winkel, die pas op zaterdag 15 september de deuren sluit en daarna wordt afgebroken. Daardoor kunnen de klanten in Opwijk voor hun boodschappen doorlopend terecht in een winkel van Colruyt Group.

De OKay-winkel maakt plaats voor een ruimere Colruyt-winkel van bijna 1.000 m². “Daar was een goede reden voor”, legt gerant Erik De Vos uit. “De voorbije jaren mochten we bij OKay alsmaar meer klanten verwelkomen. Er was dus nood aan een grotere winkel, waar ze comfortabel hun boodschappen kunnen doen.”

De uitbreiding van de winkel zorgt tegelijk voor een job voor 11 nieuwe medewerkers.

Ruimere keuze

Een grotere winkel betekent ook meer producten. Erik De Vos: “In de Colruyt-winkel vinden klanten in elke afdeling een ruimer assortiment, zowel van nationale merken als van de vertrouwde huismerken Boni Selection en Everyday. In de versmarkt worden dagelijks verse groenten en fruit geleverd. En voor vers vlees kunnen ze terecht in de beenhouwerij met zelfbediening, waar de beenhouwers het vlees ter plaatse versnijden. De klanten zien hen aan het werk in een open atelier en kunnen hen dus makkelijk aanspreken bij vragen of een speciale bestelling.”

Nieuwe parking in aanleg

“We vinden het ook belangrijk dat onze klanten efficiënt hun boodschappen kunnen doen”, zegt gerant Erik De Vos. “Een parkeerplaats vlakbij hoort daar ook bij. Daarom breiden we de parking verder uit, zodat we binnenkort een mooie, ruime parking hebben met meer dan 100 plaatsen.”

Vooraan is er bovendien nog altijd het DATS 24-tankstation, waar klanten 7 op 7, 24 u. op 24 kwaliteitsbrandstof tanken. Waaronder CNG (Compressed Natural Gas), een van de minst vervuilende brandstoffen. DATS 24 maakt deel uit van Colruyt Group.

Vanaf maandag 17 september om 8.30 u. ontvangen gerant Erik De Vos, chef-beenhouwer Luc Van Den Borre en hun 26 medewerkers hun eerste gasten in de nieuwe Colruyt Opwijk.

Meer info? Een gesprek met de gerant? Of foto’s van de nieuwe winkel?

Neem gerust contact op met:

• Wim Van Bogaert (regiomanager) op 02 345 23 45
  • Yana Morren (persverantwoordelijke Colruyt) op 02 363 55 45