Colruyt opent nieuwe winkel in Epinois

Op woensdag 28 maart opent een gloednieuwe Colruyt-winkel de deuren aan de Route de Charleroi in Epinois. Hij ligt op nauwelijks 3 km van Colruyt Binche, die op dit moment gesloten is voor vernieuwingswerken. Met zijn 1.800 m² oppervlakte kan de winkel een groot aantal klanten ontvangen en een ruim assortiment aanbieden.

Winkel van de nieuwe generatie
Gerant Emmanuel Martin: "Het aantal klanten in Colruyt Binche neemt alsmaar toe. Maar het is niet mogelijk om die Colruyt-winkel uit te breiden. Daarom hebben we beslist een gloednieuwe winkel te bouwen aan de andere kant van de stad." Colruyt Epinois werd opgebouwd naar het model van de nieuwe generatie Colruyt-winkels. "We ontwerpen onze winkels zodat om efficiënt zijn en aangenaam voor de klanten", zegt de gerant. "Daarbij hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten."

Gloednieuwe beenhouwerij
Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een beenhouwerij met zelfbediening. Chef-beenhouwer Cyril Lagrace: "De klanten hebben er een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades, maar ook op de verse vis en vegetarische gerechten. Bovendien zien ze de beenhouwers werken in een open atelier. Die zijn dus makkelijk aan te spreken bij vragen of een speciale bestelling."

Collect&Go doet de boodschappen voor de klanten
Colruyt Epinois heeft ook een Collect&Go-afhaalpunt. "Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten", zegt de gerant. "Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze. Handig!"

Speciale opendeuravond
Vanaf woensdag 28 maart staan gerant Emmanuel Martin, chef-beenhouwer Cyril Lagrace en hun 42 medewerkers klaar om de klanten te verwelkomen in de gloednieuwe Colruyt Epinois. Emmanuel Martin: "De avond voordien, op dinsdag 27 maart van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!"