Gloednieuwe Colruyt Koksijde een derde groter

Op woensdag 6 juni opent een volledig nieuwe Colruyt in Koksijde de deuren. De kustwinkel is 1/3 groter dan de vorige Colruyt-winkel en werd uitgerust met een nieuwe beenhouwerij en een Collect&Go-afhaalpunt. De winkel kreeg ook een kersverse gerant, Bieke Hoverbeke.

“Ik ben trots dat ik gerant mag zijn in deze volledig nieuwe winkel”, zegt de kersverse gerant. “Samen met alle enthousiaste medewerkers in Colruyt Koksijde kijk ik ernaar uit om onze klanten te ontvangen. In juli en augustus zijn we in de voormiddag trouwens ook open op zon- en feestdagen als 21 juli en 15 augustus. Zo kunnen we hen in de zomer nog beter bedienen.”

Efficiënter winkelen

De nieuwe Colruyt Koksijde is met een totale oppervlakte van 1.600 m² een derde groter dan die ervoor. Bieke Hoverbeke: “Daardoor konden we de versmarkt vergroten en maar liefst 5 extra kassa’s voorzien. En om onze klanten nog efficiënter en aangenamer te laten winkelen, richtten we de winkel ook helemaal opnieuw in. Bij die vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Klaar voor het barbecueseizoen

Dankzij de gloednieuwe beenhouwerij met zelfbediening is de winkel ook helemaal klaar voor de zomer. Klanten kunnen er terecht voor hun vers kwaliteitsvlees, waaronder een ruim assortiment barbecuespecialiteiten. Chef-beenhouwer Jan Andries: “De beenhouwers versnijden er het verse vlees ter plaatse. Klanten zien ze aan het werk in een open atelier en kunnen hen dus makkelijk aanspreken bij vragen of een speciale bestelling. Bovendien hebben ze in de nieuwe beenhouwerij een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades.”

Nieuw: Collect&Go doet boodschappen voor de klanten

“Voor klanten die graag tijd winnen, hebben we in Colruyt Koksijde nu ook een Collect&Go-afhaalpunt”, zegt gerant Bieke trots. “Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten. Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via de app of website van Collect&Go of via de MyColruyt-app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze.”

Speciale opendeuravond

Vanaf woensdag 6 juni ontvangt gerant Bieke Hoverbeke haar eerste gasten in de vernieuwde Colruyt Koksijde, samen met chef-beenhouwer Jan Andries en hun 42 medewerkers. “De avond voordien kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken”, zegt Bieke Hoverbeke. “Tijdens deze speciale opendeuravond, van 17 tot 20 u., serveren we onze klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

Meer info? Een gesprek met de nieuwe gerant? Foto’s van de vernieuwde winkel of het Collect&Go-afhaalpunt? Neem gerust contact op met:

• Marleen Claeys (regiomanager) op 02 345 2345
  • Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10

Praktische info:

Colruyt Koksijde
Zeelaan 39
8670 Koksijde

Openingsuren:
ma - za: 8.30 - 20 u.
vr: 8.30 - 21 u.

Opendeuravond:
dinsdag 5 juni van 17 tot 20 u.