Gloednieuwe Colruyt Rochefort opent op 13 september

Op woensdag 13 september opent Colruyt een gloednieuwe winkel in de Rue de Dinant in Rochefort, naast de huidige winkel.

Winkel van de nieuwe generatie
Colruyt Rochefort werd gebouwd als een winkel van de nieuwe generatie. Gerant Jean-Marc Patte: “De vroegere winkel was te klein geworden, waardoor we onze klanten niet meer optimaal konden bedienen. Het werd dus tijd om een nieuwe te bouwen. Daardoor kunnen we een ruimer assortiment aanbieden, maar vooral kunnen klanten nog efficiënter en aangenamer winkelen. Bij de vernieuwingen hebben we natuurlijk altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Gloednieuwe beenhouwerij
Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe beenhouwerij. Chef-beenhouwer Mathieu Senterre: “Ze hebben er een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades. En ze zien de beenhouwers werken in een open atelier. Die zijn dus makkelijk aan te spreken bij vragen of een speciale bestelling.”

Collect&Go doet de boodschappen voor de klanten
De nieuwe Colruyt-winkel heeft ook een groter Collect&Go-afhaalpunt. “Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten”, zegt de gerant. “Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze. Handig!”

Speciale opendeuravond
Vanaf woensdag 13 september staan gerant Jean-Marc Patte, chef-beenhouwer Mathieu Senterre en hun 33 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de gloednieuwe Colruyt Rochefort.

Jean-Marc Patte: “De avond voordien, op dinsdag 12 september van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

Voor meer info kan u contact opnemen met:

Vincent Mercenier (regiomanager) op 02 345 2345
Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10