Gloednieuwe Colruyt-winkel in Beernem zorgt voor 23 nieuwe jobs

Op woensdag 9 januari opent een gloednieuwe Colruyt-winkel de deuren aan de Hubert d’Ydewallestraat in Beernem. Met zijn meer dan 1.536 m² oppervlakte kan de winkel een groot aantal klanten ontvangen en hen een ruim assortiment aanbieden. Met de opening van deze nieuwe winkel creëert Colruyt 23 nieuwe arbeidsplaatsen. Colruyt Beernem is bovendien gebouwd als lage-energiewinkel met optimale isolatie en ventilatie.

Compleet assortiment op ruim 1.500 m²

De nieuwe Colruyt-winkel ligt vlak bij de op- en afrit van de E40/A10 en is dus heel makkelijk bereikbaar. Via een mooie groene oprijlaan komen klanten aan de ruime parking van de winkel met 153 plaatsen.
“We willen ervoor zorgen dat onze klanten vlot en aangenaam kunnen winkelen”,  zegt gerant Philip Decleir. “Dat begint met een voldoende grote parking, en gaat verder in de winkel. Op 1.536 m² vinden klanten in elke afdeling een ruim assortiment, zowel van nationale merken als van de vertrouwde huismerken Boni Selection en Everyday. En 7 kassa’s zorgen voor een vlotte bediening.”

Beenhouwerij met open atelier

Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een beenhouwerij met zelfbediening. Chef-beenhouwer Erwin Treve: “De klanten zien de beenhouwers aan het werk in een open atelier en kunnen hen dus makkelijk aanspreken bij vragen of een speciale bestelling. Ze hebben er bovendien een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades.

23 nieuwe jobs

De nieuwe winkel zorgt uiteraard ook voor extra werkgelegenheid. “In Colruyt Beernem kunnen 23 medewerkers aan de slag”, zegt Philip Decleir. “Zij zullen elke dag hun beste beentje voorzetten om onze klanten optimaal te bedienen.”

Collect&Go doet boodschappen voor de klanten

Colruyt Beernem heeft ook een Collect&Go-afhaalpunt. “Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten”, zegt de gerant. “Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze.”

Lage-energiewinkel: 4 % minder CO2

Colruyt Beernem is een lage-energiewinkel met een optimale isolatie in de gevel en het dak. Bovendien is hij hermetisch afgewerkt. De winkel maakt ook gebruik van duurzame technologie, zoals een koelsysteem met propeen, recuperatie van de warmte van de ventilatie en zonnepanelen op het dak. Philip Decleir: “Dit project past in een groter renovatieplan: tegen 2029 moeten alle winkels van Colruyt Group lage-energiewinkels zijn. De CO2-uitstoot van de groep moet zo met 4 % verminderen.”

Speciale opendeuravond

Vanaf woensdag 9 januari staan gerant Philip Decleir, chef-beenhouwer Erwin Treve en hun 21 medewerkers klaar om de klanten te verwelkomen in de gloednieuwe Colruyt Beernem.
Philip Decleir: "De avond voordien, op dinsdag 8 januari van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!"

Meer info? Een gesprek met de gerant? Of foto’s van de nieuwe winkel of het Collect&Go-afhaalpunt?
Neem gerust contact op met:

• Robby Van Hyfte (regiomanager) op 02 345 2345
  • Yana Morren (persverantwoordelijke van Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10

Praktische info:

Colruyt Beernem
Hubert d’Ydewallestraat 72
8730 Beernem

Openingsuren:

ma - za:   8.30 - 20 u.
vr: 8.30 - 21 u.

Opendeuravond:
dinsdag 8 januari van 17 tot 20 u.

Volg Colruyt Laagste Prijzen

Boilerplate Colruyt Laagste Prijzen

Over Colruyt

Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zowat 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat  243 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt bijna 15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en afhalen in de ongeveer 200 Collect&Go-afhaalpunten.