Elektronische prijsetiketten in vernieuwde Colruyt Hoboken

Op woensdag 29 mei opent de vernieuwde Colruyt-winkel in Hoboken de deuren. De supermarkt kreeg onder meer een nieuwe inkom en een grotere versmarkt. Bovendien staan de prijzen in de vernieuwde winkel op elektronische prijsetiketten. En voor extra veiligheid en comfort voor de klanten ligt de parking nu dichter bij de ingang van de winkel. Ten slotte kunnen in de vernieuwde winkel 4 extra medewerkers aan de slag.

Efficiënter winkelen

"Tijdens de sluiting hebben we de winkel helemaal opnieuw ingericht ", zegt gerant Rob Vandael. "Daardoor kunnen onze klanten nog efficiënter winkelen. Zo is bijvoorbeeld de versmarkt vergroot en hebben we een extra kassa voorzien. En vers vlees vinden ze in een koelmeubel, voorverpakt in handige porties. Zo zien ze meteen de ingrediënten, de hoeveelheid en de prijs. Je kiest gewoon zelf het pakje dat je wil en neemt het meteen mee."

Elektronische prijsetiketten

In Colruyt Hoboken werden de papieren etiketten vervangen door elektronische. "Die hebben heel wat voordelen ", weet de gerant. "Met dit nieuwe systeem kunnen we sneller reageren op prijsaanpassingen bij onze concurrenten. Bovendien is het beter voor het milieu: per jaar sparen we heel wat transport en 75 miljoen etiketten of 90 ton papier uit. Ze zijn ook heel energie-efficiënt, omdat ze alleen stroom verbruiken terwijl een prijs wordt aangepast. En wij in de winkel winnen tijd, die we kunnen gebruiken om bijvoorbeeld producten uit te zetten in de rekken."

Veiliger op de parking

Ook de parking werd onder handen genomen. Rob Vandael: "We hebben ze vernieuwd en dichter bij de ingang van de winkel gebracht. Dat is veiliger en makkelijker voor onze klanten. En de fietsen en winkelkarren kregen ook een nieuw onderkomen."

Energiezuinige winkel

Bij de vernieuwing van de winkel in Hoboken koos Colruyt voor duurzame technieken op het vlak van energie, zoals warmterecuperatie. De warmte die onze koelinstallatie vrijgeeft, wordt gerecupereerd om de winkel te verwarmen. Zo blijven we ons energieverbruik optimaliseren en onze CO2-impact verlagen.

Speciale opendeuravond op 28 mei

Vanaf woensdag 29 mei ontvangen gerant Rob Vandael en zijn 42 medewerkers -dat zijn er 4 meer dan voordien- hun klanten opnieuw in Colruyt Hoboken. "De avond voordien kan iedereen de vernieuwde winkel al in primeur komen bekijken ", zegt de gerant. "Tijdens deze speciale opendeuravond, van 17 tot 20 u., serveren we onze klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom! "

Meer info? Een gesprek met de gerant? Of foto's van de nieuwe winkel of het Collect&Go-afhaalpunt?

Neem gerust contact op met:

• Eric Geysen (regiomanager) op 02 345 2345 40
  • Yana Morren (persverantwoordelijke Colruyt) op 0479 72 29 10

Praktische info:

Colruyt Hoboken
Sint-Bernardsesteenweg 777
2660 Hoboken

Openingsuren:

ma – za:     8.30 – 20 u.
vrij:      8.30 – 21 u.

Opendeuravond:

dinsdag 28 mei van 17 tot 20 u.

Volg Colruyt Laagste Prijzen

Boilerplate Colruyt Laagste Prijzen

Over Colruyt

Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zowat 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat  243 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt bijna 15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en afhalen in de ongeveer 200 Collect&Go-afhaalpunten.