OKay Fosses-la-Ville heropent de deuren na opfrisbeurt

Op vrijdag 11 oktober opent OKay Fosses-la-Ville opnieuw de deuren na een grondige opfrisbeurt. De winkel werd vernieuwd in de stijl van de tweede generatie OKay-buurtsupermarkten. Dat betekent onder andere een verbeterde freshmart en een nieuwe broodhoek.

Fris en modern ingericht

OKay Fosses-la-Ville sloot een tiental dagen de deuren voor verbouwingswerken. De vernieuwde winkel is 474 m² groot en werd fris en modern ingericht. “Zo kunnen we onze klanten nog beter bedienen en onze speerpunten beter uitspelen”, zegt store manager Isabelle Waillez. “In de verbeterde freshmart bijvoorbeeld komt ons uitgebreide aanbod vers fruit en verse groenten volledig tot zijn recht. Elke dag wordt er vers brood geleverd en bakken onze winkelmedewerkers zelf kwaliteitsvolle koffiekoeken en broodjes af in de vernieuwde broodhoek.” De kassa’s werden aangepast om klanten nog vlotter te bedienen. Tot slot werden er nieuwe groenzones aangelegd op de parking, die 45 parkeerplaatsen telt.

Trouw cliënteel

OKay Fosses-la-Ville bevindt zich net buiten het dorpscentrum. “Doorheen de jaren hebben we een trouw cliënteel opgebouwd van zowel buurtbewoners als voorbijgangers, dat gehecht is aan ons ruime assortiment, onze vriendelijke medewerkers en de laagste prijzen in de buurt. Die lijn wil ik samen met mijn team natuurlijk doortrekken in onze vernieuwde winkel”, aldus Isabelle.

Volg OKay

Boilerplate OKay

Over OKay

OKay is de buurtsupermarkt van Colruyt Group. Klanten vinden er alles voor hun dagelijkse boodschappen. OKay-winkels zijn zo dicht mogelijk bij dorps- of stadskernen gevestigd en garanderen de laagste prijzen in de buurt. De allereerste OKay-winkel opende haar deuren op 14 januari 1998 in Ertvelde. Sindsdien openen ze jaarlijks gemiddeld 6 nieuwe winkels. De komende jaren zal de buurtsupermarkt dit ritme aanhouden. OKay telt vandaag zo’n 130 winkels in België. Sinds november 2015 beschikt de keten bovendien over zijn eigen distributiecentrum in de industriezone van Lot (Beersel) in Vlaams-Brabant. OKay telt momenteel meer dan 2.200 medewerkers.