Tweede Colruyt-winkel in Oudergem opent tijdelijk op 28 augustus

Op woensdag 28 augustus opent Colruyt een tweede, tijdelijke winkel in Oudergem. Die ligt aan de Waversesteenweg, op zo’n 3 km van de vertrouwde winkel in de Triomflaan. Deze huidige winkel wordt binnenkort grondig vernieuwd. Dankzij de bijkomende supermarkt kunnen de klanten in Oudergem ook tijdens de vernieuwingswerken comfortabel hun boodschappen doen en wordt het niet te druk in de Colruyt-winkel waar de werkzaamheden plaatsvinden.

Boodschappen in alle comfort

Werkzaamheden in een Colruyt-winkel brengen onvermijdelijk wat hinder met zich mee. Daarom opent de supermarktketen een tweede, tijdelijke Colruyt-winkel in de buurt. Gerant Christophe Gillet: “We willen graag dat onze klanten hun boodschappen in alle comfort bij Colruyt blijven doen. Dat kunnen ze nu dus in een tweede winkel in Oudergem, aan de Waversesteenweg 1805, op 3 km van de bestaande Colruyt-winkel.”

Een goed gevulde werkkalender

“Om de huidige Colruyt-winkel uit te breiden, zijn er graafwerkzaamheden nodig”, legt de gerant uit. “Die hebben een impact op een deel van de winkel en op de ondergrondse parking: minder plaats voor de verkoop van de producten, minder parkeerruimte … Tijdens het eerste deel van de werkzaamheden blijft de winkel gewoon open, in de loop van januari sluit hij wel 1 à 2 weken. Daarna, van eind mei tot september 2020, bouwen we de winkel om tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie, en is de winkel opnieuw gesloten.”

Een volledig assortiment op 750 m²

In de tijdelijke Colruyt-winkel in Oudergem vinden klanten een basisassortiment van voedings- en niet-voedingsproducten, zowel van eigen merken als van nationale merken. Christophe Gillet: “Omdat we over minder ruimte beschikken, hebben we een aantal producten uit het assortiment van de tijdelijke winkel gehaald. Uiteraard vinden klanten er nog altijd al hun basisproducten, en dat voor de laagste prijzen in de streek.”

In de tijdelijke winkel is geen beenhouwerij. “De beenhouwers van de Colruyt-winkel in Sint-Pieters-Woluwe versnijden het verse vlees in hun beenhouwerij en verpakken het in handige porties. Het vlees wordt dan volgens de strengste hygiënische normen naar de tijdelijke winkel gebracht. De koudeketting wordt op elk moment bewaard. De klanten vinden het vlees dan in de versmarkt.”

Vlot parkeren

Wie gaat winkelen heeft nood aan een goede parkeerplaats. Daarom heeft de tijdelijke Colruyt-winkel op de Waversesteenweg een parking met 32 plaatsen. Christophe Gillet: “Onze klanten vinden 21 parkeerplaatsen in de overdekte parking, en nog eens 11 parkeerplaatsen buiten.”

Meer info? Een gesprek met de gerant? Of foto’s van de tijdelijke winkel?

Neem gerust contact op met:

• Gilles Godin (regiomanager) op 02 345 2345
  • Yana Morren (persverantwoordelijke Colruyt) op 0479 72 29 10

Praktische info:

Tijdelijke Colruyt-winkel Oudergem

Waversesteenweg 1805

1160 Oudergem

Openingsuren:

ma - za:  8.30 - 20 u.

vr:       8.30 - 21 u.

Volg Colruyt Laagste Prijzen

Boilerplate Colruyt Laagste Prijzen

Over Colruyt

Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zowat 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat  243 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt bijna 15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en afhalen in de ongeveer 200 Collect&Go-afhaalpunten.