Vernieuwde Colruyt Bornem opent op 23 mei

Op woensdag 23 mei opent de vernieuwde Colruyt Bornem de deuren na enkele maanden van verbouwingswerken. De winkel werd omgebouwd tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie. Er kwam onder meer een gloednieuwe beenhouwerij met zelfbediening, een ruimere versmarkt en een groter Collect&Go-afhaalpunt.

Winkel van de nieuwe generatie

Tijdens de sluiting hebben we de winkel wat uitgebreid”, zegt gerant Sven Verhelst. “Daardoor konden we de versmarkt vergroten en 3 extra kassa’s voorzien.” Bovendien werd de winkel helemaal opnieuw ingericht, zodat klanten nog efficiënter en aangenamer kunnen winkelen. Sven Verhelst: “Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.

Beenhouwerij met open atelier

Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe beenhouwerij met zelfbediening. “De beenhouwers versnijden er het verse vlees nog altijd ter plaatse”, zegt chef-beenhouwer Kurt Frooninckx. “Klanten zien ze aan het werk in een open atelier en kunnen hen dus makkelijk aanspreken bij vragen of een speciale bestelling. Bovendien hebben ze in de nieuwe beenhouwerij een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades.

Groter Collect&Go-afhaalpunt

Om de klanten nog beter te kunnen bedienen, is ook het Collect&Go-afhaalpunt in Colruyt Bornem uitgebreid en vernieuwd. “Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten”, zegt de gerant. “Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze.”

Speciale opendeuravond

Vanaf woensdag 23 mei staan gerant Sven Verhelst, chef-beenhouwer Kurt Frooninckx en hun 69 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Bornem.
Sven Verhelst: “De avond voordien, op dinsdag 22 mei van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

Voor meer info kan u contact opnemen met:

• Wim Van Bogaert (regiomanager) op 02 345 2345
  • Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10

Praktische info:

Colruyt Bornem
Sint-Amandsesteenweg 85
2880 Bornem

Openingsuren:
ma - za: 8.30 - 20 u.
vr: 8.30 - 21 u.

Opendeuravond:
dinsdag 22 mei van 17 tot 20 u.