Vernieuwde Colruyt Jemappes opent op 3 mei

Op woensdag 3 mei opent Colruyt Jemappes de deuren na enkele weken van verbouwingswerken. De winkel werd volledig opnieuw ingericht en omgebouwd tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie.

Winkel van de nieuwe generatie

“Tijdens de sluiting hebben we de winkel helemaal opnieuw ingericht”, zegt gerant Geoffrey Severino. “Zo kunnen klanten nog efficiënter en aangenamer winkelen. De versmarkt werd bijvoorbeeld vergroot. En we hebben de plastic flappen vervangen door een luchtgordijn. Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Gloednieuwe beenhouwerij

Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe beenhouwerij. Chef-beenhouwer Christophe Hautecoeur: “De klanten hebben er een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades. En ze zien de beenhouwers werken in een open atelier. Die zijn dus makkelijk aan te spreken bij vragen of een speciale bestelling.”

Speciale opendeuravond

Vanaf woensdag 3 mei staan gerant Geoffrey Severino, chef-beenhouwer Christophe Hautecoeur en hun 39 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Jemappes. Geoffrey Severino: “De avond voordien, op dinsdag 2 mei van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

Voor meer info kan u contact opnemen met:
Pascal Waroquier (regiomanager) op 02 345 2345
Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10

Praktische info:
Colruyt Jemappes
Avenue Wilson 510
7012 Jemappes

Openingsuren:
ma - za: 8.30 - 20 u
vr: 8.30 - 21 u

Opendeuravond:
dinsdag 2 mei van 17 tot 20 u.

Volg Colruyt Laagste Prijzen

Boilerplate Colruyt Laagste Prijzen