Vernieuwde Colruyt Kortrijk opent op 7 december

Op woensdag 7 december opent de vernieuwde Colruyt Kortrijk de deuren na enkele maanden van verbouwingswerken. De winkel werd omgebouwd tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie, met een gloednieuwe beenhouwerij.

Winkel van de nieuwe generatie

Gerant Nicholas Vermeersch: “Colruyt vernieuwt zijn winkels om ze nog efficiënter te maken en klanten aangenamer te laten winkelen. Aan de versmarkt bijvoorbeeld hebben we de plastic flappen vervangen door een luchtgordijn. Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Gloednieuwe beenhouwerij

“Tijdens de sluiting hebben we de winkel volledig opnieuw ingericht”, vertelt de gerant. “Zo kunnen klanten nog efficiënter winkelen.”
Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe beenhouwerij. Chef-beenhouwer Tim Demeestere: “De klanten hebben er een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades. En ze zien de beenhouwers werken in een open atelier. Die zijn dus makkelijk aan te spreken bij vragen of een speciale bestelling.”

Collect&Go doet de boodschappen voor de klanten

Colruyt Kortrijk heeft nog altijd een Collect&Go-afhaalpunt. Nicholas Vermeersch: “Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten. Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze. Handig!”

Speciale opendeuravond

Vanaf woensdag 7 december staan gerant Nicholas Vermeersch, chef-beenhouwer Tim Demeestere en hun 58 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Kortrijk.
Nicholas Vermeersch: "De avond voordien, op dinsdag 6 december van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!"

Voor meer info kan u contact opnemen met:

Yves Demoor (regiomanager) op 02 345 2345
Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10

Praktische info:

Colruyt Kortrijk
Sint-Sebastiaanslaan 2
8500 Kortrijk

Openingsuren:

ma - za: 8.30 - 20 u.
vr: 8.30 - 21 u.

Opendeuravond:

dinsdag 6 december van 17 tot 20 u.