Vernieuwde Colruyt Laken opent op 30 augustus

Op woensdag 30 augustus opent de vernieuwde Colruyt Laken de deuren na enkele maanden van verbouwingswerken. De winkel werd volledig opnieuw ingericht en omgebouwd tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie.

Winkel van de nieuwe generatie

“Tijdens de sluiting hebben we de winkel helemaal opnieuw ingericht en de versmarkt uitgebreid”, zegt gerant Eric Jeangout. “Zo kunnen klanten nog efficiënter en aangenamer winkelen. Aan de ingang van de versmarkt bijvoorbeeld hebben we de plastic flappen vervangen door een luchtgordijn. Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Ruime keuze vers vlees in de versmarkt

Voor vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in de versmarkt, waar ze een ruime keuze vinden in een koeltoog. Het vlees is er verpakt in een transparante verpakking met etiket, zodat ze meteen de ingrediënten, kwaliteit en prijs zien.

Er werden ook twee extra kassa’s voorzien. In totaal zijn er nu 14. “Daardoor kunnen we onze klanten nog vlotter bedienen”, legt de gerant uit.

Speciale opendeuravond

Vanaf woensdag 30 augustus staan gerant Eric Jeangout en zijn 41 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Laken.

Eric Jeangout: “De avond voordien, op dinsdag 29 augustus van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

Voor meer info kan u contact opnemen met:

Fabrice Rosier (regiomanager) op 02 345 2345

Hanne Poppe (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10