Vernieuwde Colruyt Aalter is de helft groter

Op woensdag 3 april opent de vernieuwde Colruyt-winkel in Aalter de deuren. De supermarkt werd met zowat de helft uitgebreid, het bijbehorende Collect&Go-afhaalpunt verdubbelde in oppervlakte. Klanten vinden daardoor in hun winkel een nog ruimer assortiment. Bovendien is er een gloednieuwe beenhouwerij en kunnen in de vernieuwde winkel 3 extra medewerkers aan de slag.

Compleet assortiment op 1.900 m²

De vorige Colruyt-winkel in Aalter was te klein geworden om er comfortabel boodschappen te doen. “Daarom hebben we hem met de helft uitgebreid”, zegt gerant Heinz Deblaere. “De vernieuwde winkel is bijna 1.900 m² groot. Een grotere winkel betekent een ruimer assortiment, onder meer in de diepvriesafdeling en de versmarkt. Dat brengt ook werk voor 3 extra medewerkers met zich mee. 8 kassa’s zorgen voor een vlotte bediening. En de nieuwe, ruimere parking telt nu 154 plaatsen, waarvan 88 overdekt.”

Beenhouwerij met open atelier

Voor vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe beenhouwerij met zelfbediening. Chef-beenhouwer Alain Dewulf: “De klanten zien de beenhouwers aan het werk in een open atelier en kunnen hen dus makkelijk aanspreken bij vragen of een speciale bestelling. Ze hebben er bovendien een beter overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades.

Dubbel zo groot Collect&Go-afhaalpunt

Ook het Collect&Go-afhaalpunt in de overdekte parking van Colruyt Aalter is vernieuwd en is nu bijna dubbel zo groot. Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij de medewerkers de boodschappen doen voor de klanten. Die reserveren hun boodschappenlijstje online of via de app. De producten staan dan klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze.

Speciale opendeuravond op 2 april

Vanaf woensdag 3 april ontvangen gerant Heinz Deblaere, chef-beenhouwer Alain Dewulf en hun 27 medewerkers hun klanten opnieuw in Colruyt Aalter.
De avond voordien kan iedereen de vernieuwde winkel al in primeur komen bekijken”, zegt de gerant. “Tijdens deze speciale opendeuravond, van 17 tot 20 u., serveren we onze klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

Meer info? Een gesprek met de gerant? Of foto’s van de nieuwe winkel of het Collect&Go-afhaalpunt?
Neem gerust contact op met:

• Robby Van Hyfte (regiomanager) op 02 345 2345
  • Yana Morren (persverantwoordelijke Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10

Praktische info:

Colruyt Aalter
Lostraat 66
9880 Aalter

Openingsuren:

ma - za:   8.30 - 20 u.
vr: 8.30 - 21 u.

Opendeuravond:
dinsdag 2 april van 17 tot 20 u.

Volg Colruyt Laagste Prijzen

Boilerplate Colruyt Laagste Prijzen

Over Colruyt

Colruyt is de Laagste Prijzen-supermarkt van Colruyt Group. De winkelketen garandeert al meer dan 40 jaar de laagste prijs voor elk product, op elk moment. Klanten vinden er zowat 10.500 voedings- en 7.500 niet-voedingsproducten, van dagverse groenten en fruit en vlees tot schoonmaak- en verzorgingsproducten. Colruyt onderscheidt zich ook door zijn eenvoud, efficiënt winkelen en inspanningen op het vlak van duurzaamheid. De keten baat  243 winkels uit in België en het Groothertogdom Luxemburg en telt bijna 15.000 medewerkers. Klanten kunnen hun boodschappen ook bestellen in de Colruyt-webshop en afhalen in de ongeveer 200 Collect&Go-afhaalpunten.