Vernieuwde Colruyt Amay opent op 13 december

Op woensdag 13 december opent de vernieuwde Colruyt Amay de deuren na enkele weken van renovatiewerken. De winkel werd volledig heringericht en omgebouwd tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie.

Dinsdag 12 december 2017

Efficiënter en aangenamer winkelen

“Tijdens de sluiting hebben we de winkel helemaal opnieuw ingericht”, zegt gerant Loic Jadin. “Daardoor kunnen klanten nog efficiënter en aangenamer winkelen. Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Gloednieuwe beenhouwerij

De vernieuwde winkel heeft een grotere versmarkt en een ruimer assortiment diepvriesproducten. Voor vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe beenhouwerij. Chef-beenhouwer Grégory Budo: “Klanten hebben een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades. Ze zien de beenhouwers ook aan het werk in een open atelier en kunnen hen dus makkelijk aanspreken bij vragen of een speciale bestelling.”

Collect&Go doet de boodschappen voor de klanten

Colruyt Amay heeft nu ook een Collect&Go-afhaalpunt. “Collect&Go is de handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten”, zegt de gerant. “Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze. Handig!”

Speciale opendeuravond

Vanaf woensdag 13 december staan gerant Loic Jadin, chef-beenhouwer Grégory Budo en hun 34 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Amay.

Loic Jadin: “De avond voordien, op dinsdag 12 december van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”

Voor meer info kan u contact opnemen met:

• Bruno Flamand (regiomanager) op 02 345 2345
  • Silja Decock (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10

Praktische info:

Colruyt Amay
​ Chaussée de Tongres 247
​ 4540 Amay

Openingsuren:
​ ma - za: 8.30 - 20 u.
​ vr: 8.30 - 21 u.

Opendeuravond:
​ dinsdag 12 december van 17 tot 20 u.