Alle Colruyt-Group voedingswinkels blijven open, ook op zaterdag

Vrijdag 13 maart 2020

Beste klanten,

We begrijpen dat het coronavirus CoViD-19 voor heel wat ongerustheid zorgt. We willen daarom benadrukken dat jullie te allen tijde in al onze winkels terecht kunnen. Alle voedingswinkels van Colruyt Group (Colruyt Laagste Prijzen, OKay, Bio-Planet, Spar Colruyt Group en Cru) blijven open volgens de gewone openingsuren. Dus ook op zaterdag.

We hebben de nodige maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat er geen schaarste komt aan producten. Er is voldoende voorraad in de distributiecentra en in onze winkels, en al onze winkelmedewerkers vullen de rekken continu aan. Door de enorme drukte vergt het echter wel meer tijd om alles tijdig in onze winkels aangeleverd te krijgen. Onze medewerkers werken met man en macht om voor jullie alles op tijd in de rekken te krijgen.

Bij onze online boodschappendienst Collect&Go krijgen we meer reservaties binnen dan gewoonlijk. Hierdoor geraken de beschikbare afhaalmomenten snel ingevuld. Voor vandaag (vrijdag 13 maart), morgen (zaterdag 14 maart) en maandag (16 maart) kunnen er helaas geen nieuwe reservaties meer bij. Door de vele bezoekers ondervinden onze websites mogelijk tijdelijk hinder. We lossen dit zo snel mogelijk op.

We blijven de situatie op de voet volgen en blijven jullie informeren.