Vernieuwde Colruyt Merksem: versmarkt dubbel zo groot

Op woensdag 2 december opent Colruyt Merksem (Roosensplein) opnieuw zijn deuren. De winkel is vernieuwd en bijna een vierde groter geworden. De versmarkt en het Collect&Go-afhaalpunt zijn nu zelfs dubbel zo groot. Dat betekent comfortabel boodschappen doen en keuze uit een nog ruimer assortiment. Niet alleen de winkel is vernieuwd, ook de overdekte parking is onder handen genomen. Voor fietsers is er een grote fietsenstalling. Er zijn laadpalen voor elektrische auto’s en fietsen voorzien.

Maandag 30 november 2020

Aangenaam winkelen op 1.743 m²

De vernieuwde winkel in Merksem is uitgebreid tot 1.743 m², dat is een kwart groter dan voorheen. Gerant Hans Verachten: “Een grotere winkel betekent dat we een ruimer assortiment kunnen aanbieden. Onze versmarkt is zelfs dubbel zo groot geworden.De beenhouwerij met zelfbedieningstoog heeft een nieuwe look gekregen. U ziet onze gekwalificeerde beenhouwers aan het werk in het open atelier. Ze versnijden en verpakken het verse vlees ter plaatse. Als u vragen of speciale bestellingen hebt, kan u hen makkelijk aanspreken.”

Laat Colruyt uw boodschappen klaarzetten

Ook het Collect&Go-afhaalpunt is verdubbeld in ruimte. Collect&Go is de handige onlineboodschappenservice van Colruyt Group. Klanten sturen hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app en de Collect&Go-medewerkers zetten alle producten klaar in het afhaalpunt op de dag en het uur dat de klant gekozen heeft. “Door ons grotere afhaalpunt kunnen we onze klanten nog beter helpen,” vertelt de gerant.

Betere bereikbaarheid

Colruyt Merksem (Roosensplein) is makkelijk en veilig bereikbaar. De vernieuwde overdekte parking heeft een bredere ingang aan de Molenlei. Er is een laadpaal voor elektrische auto’s beschikbaar. Ook aan fietsers is er gedacht, de nieuwe fietsenstalling telt maar liefst 60 plaatsen en er zijn twee laadpalen voor elekrische fietsen.

Een veilige heropening

Omwille van de coronamaatregelen is er geen opendeuravond bij de heropening van de winkel. Gerant Hans Verachten: “Kom uw gerenoveerde Colruyt ontdekken en wij zorgen voor een klein welkomstgeschenk. Mijn team en ik kijken ernaar uit om iedereen veilig in onze winkel te verwelkomen. We vragen onze klanten daarom om alleen naar de winkel te komen en alle regels van de overheid te volgen.”

Voor meer info kan u contact opnemen met:

• Philip Sterck (regiomanager) op 02 345 23 45.
  • Eva Biltereyst (persverantwoordelijke van Colruyt Laagste Prijzen) op 0479 72 29 10.

Praktische info:

Colruyt Merksem (Roosensplein)
​ Molenlei 1
​ 2170 Merksem

Openingsuren:

ma - za: 8.30 - 20 u.
​ vr: 8.30 - 21 u.

Vrijdag tijdelijk gesloten om 20 u.

Download hier de foto's van de winkel.