Volledig vernieuwde Colruyt Fléron opent op 25 april

Op woensdag 25 april opent Colruyt Fléron opnieuw de deuren na enkele maanden van vernieuwingswerken. De winkel werd omgebouwd tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie. Daardoor kon de versmarkt worden uitgebreid en kreeg de beenhouwerij een nieuwe look.

Woensdag 25 april 2018

Efficiënter en aangenamer winkelen

Colruyt Fléron is helemaal omgebouwd tot een Colruyt-winkel van de nieuwe generatie. Klanten kunnen er nog efficiënter en aangenamer boodschappen doen. Gerant Fabrice Alvarez: “Aan de ingang van de versmarkt bijvoorbeeld vervangt een luchtgordijn de plastic flappen. Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Gloednieuwe beenhouwerij

Voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe beenhouwerij met zelfbediening. Chef-beenhouwer Franck Laurenty: “De klanten hebben in de nieuwe beenhouwerij nu een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades. Ze zien de beenhouwers ook aan het werk in een open atelier en kunnen hen dus makkelijk aanspreken bij vragen of een speciale bestelling.”

Een ruimer Collect&Go-afhaalpunt

Om nog meer klanten te kunnen bedienen, is het Collect&Go-afhaalpunt aan Colruyt Fléron vergroot. “Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten ”, zegt de gerant. “Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze.”

Speciale opendeuravond

Vanaf woensdag 25 april staan gerant Fabrice Alvarez, chef-beenhouwer Frank Laurenty en hun 33 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Fléron. Fabrice Alvarez: “De avond voordien, op dinsdag 24 april van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!”