OKay Duffel heropent de deuren na grondige opfrisbeurt

Op vrijdag 14 februari opent OKay Duffel opnieuw de deuren na een grondige opfrisbeurt. De winkel, die dateert uit 2007, werd vernieuwd in de stijl van de OKay-buurtsupermarkten van de tweede generatie. Dat betekent onder andere een opgeknapte freshmart en een nieuwe broodhoek.

Dinsdag 11 februari 2020

Verse producten en dagvers brood in de kijker

OKay Duffel was amper 9 dagen gesloten voor de grondige opfrisbeurt. De vernieuwde winkel werd fris en modern ingericht. “Zo kunnen we onze klanten nog beter bedienen en onze speerpunten beter uitspelen”, zegt store manager Soufian Zerrad. “In de freshmart bijvoorbeeld komt ons uitgebreide aanbod vers fruit en verse groenten volledig tot zijn recht. Ook wordt er elke dag vers brood geleverd en bakken onze winkelmedewerkers zelf kwaliteitsvolle koffiekoeken en broodjes af in de vernieuwde broodhoek. We merken dat onze klanten ons steeds beter weten te vinden voor hun dagvers brood én ons uitgebreide assortiment vers, van groenten over vlees tot zuivel. Deze vernieuwingen helpen ons om dit assortiment nog meer in de kijker te zetten.”

De kassa’s werden aangepast om klanten nog vlotter te bedienen. Op de parking is er plaats voor 37 wagens.

Trouw cliënteel

Doorheen de jaren wist OKay Duffel een trouw cliënteel op te bouwen van zowel buurtbewoners als voorbijgangers. “Die zijn gehecht aan ons ruime assortiment, onze vriendelijke medewerkers en de laagste prijzen in de buurt”, zegt Soufian. “Die lijn wil ik samen met mijn 12-koppig team natuurlijk doortrekken in onze opgefriste winkel.”