Vernieuwde Colruyt Jette opent op 9 november

Maandag 7 november 2016

Op woensdag 9 november opent de vernieuwde Colruyt Jette de deuren na enkele maanden van verbouwingswerken. Deze Colruyt-winkel van de nieuwe generatie is volledig opnieuw ingericht. Hij staat op palen en is voorzien van een rolpad en een lift. Ook de beenhouwerij is helemaal vernieuwd.

Winkel van de nieuwe generatie

Gerant Fabrice Peeters: “Colruyt vernieuwt zijn winkels om ze nog efficiënter te maken en klanten aangenamer te laten winkelen. Aan de versmarkt bijvoorbeeld hebben we de plastic flappen vervangen door een luchtgordijn. Bij de vernieuwingen hebben we altijd oog gehad voor eenvoud en laagste kosten, zoals onze klanten van ons verwachten.”

Bredere gangen en nieuwe beenhouwerij

“We hebben de winkel volledig opnieuw ingericht en de gangen verbreed”, vertelt de gerant. “Zo kunnen klanten nog efficiënter winkelen.”De versmarkt werd flink uitgebreid. En voor hun vers kwaliteitsvlees kunnen klanten terecht in een gloednieuwe beenhouwerij. Chef-beenhouwer Cindy Van den Borre: “De klanten hebben er een mooi overzicht op het assortiment vlees, charcuterie en salades. En ze zien de beenhouwers werken in een open atelier. Die zijn dus makkelijk aan te spreken bij vragen of een speciale bestelling.”

Klanten komen voortaan makkelijk tot in de winkel (niveau 1) via een lift of het rolpad.

Collect&Go doet de boodschappen voor de klanten

Colruyt Jette heeft nog altijd een Collect&Go-afhaalpunt. Dat werd helemaal vernieuwd en vergroot en verhuisde naar de andere kant van de overdekte parking. Fabrice Peeters: “Collect&Go is een handige dienst van Colruyt Group waarbij wij de boodschappen doen voor de klanten. Zij sturen ons hun boodschappenlijstje door via collectandgo.be of via de app, en de Collect&Go-medewerkers zetten hun producten klaar in het afhaalpunt tegen de dag en het uur van hun keuze. Handig!”

Speciale opendeuravond

Vanaf woensdag 9 november staan gerant Fabrice Peeters, chef-beenhouwer Cindy Van den Borre en hun 40 medewerkers klaar om de klanten opnieuw te verwelkomen in de vernieuwde Colruyt Jette.Fabrice Peeters: "De avond voordien, op dinsdag 8 november van 17 tot 20 u., kan iedereen de vernieuwingen al in primeur komen bekijken. Tijdens deze speciale opendeuravond serveren we de klanten graag een hapje en een drankje. Iedereen is van harte welkom!"

Voor meer info kan u contact opnemen met:
Fabrice Rosier (regiomanager) op 02 360 10 40
Patricia Verdoodt (persverantwoordelijke van Colruyt Group) op 0473 92 45 10

Praktische info:

Colruyt Jette
​ Leopold I-straat 511B
​ 1090 Jette

Openingsuren:
​ ma - za: 8.30 - 20 u.vr: 8.30 - 21 u.

Opendeuravond:
​ dinsdag 8 november van 17 tot 20 u.