Vernieuwde Spar Peer opent de deuren op 2 december

Op donderdag 2 december opent de vernieuwde Spar Colruyt Group-winkel in Peer de deuren. Met een open versafdeling zet de supermarkt helemaal in op een echt marktgevoel en een aangename winkelervaring. Een bijzondere aandacht voor vers, gezelligheid en duurzaamheid staat voorop. En dat natuurlijk met de gekende vriendelijke service van Spar Peer.

Maandag 29 november 2021

Een passie voor ondernemen

Spar-ondernemers Peter en Frie zijn helemaal tevreden over hun nieuwe supermarkt. “We investeerden sterk in een gezellige winkelervaring. Ook het versaanbod kreeg een make-over. Met deze ingrijpende vernieuwing zijn we helemaal klaar voor de toekomst”, zeggen ze. Ondernemers Peter en Frie zitten al 24 jaar in het retailvak en kozen in 2019 definitief voor de Spar-vlag. “We krijgen zoveel kansen om te groeien en te verbeteren dankzij de professionele ondersteuning van Retail Partners Colruyt Group.”

Moderne winkelervaring

“Een gezellige broodhoek, het koelmeubel met ter plaatse versneden en verpakte kaas en charcuterie, en de groenten- en fruittafels, hiermee gaan we 100 % voor kwaliteit en een goede service”, zeggen Peter en Frie. Klanten met weinig tijd om zelf te koken kunnen nu terecht in het assortiment kant-en-klare maaltijden, slaatjes en snacks, die dagelijks ter plaatse worden bereid. “Zo kunnen we hen ook lekker en gezonde maaltijden voorschotelen. Daar zijn we wel trots op.”

Duurzame keuzes

Bij de vernieuwing van Spar Peer werd gekozen voor duurzame oplossingen. Het koelsysteem recupereert de vrijgekomen warmte door het veel milieuvriendelijker koelmiddel CO2. Hierdoor verbruikt de koeling minder energie en stoot het minder broeikasgassen uit. “Om het gezellig te maken in de winkel kozen we voor ledlampen, die ook nog eens extra energiezuinig zijn”, gaan Peter en Frie verder.

Klantvriendelijkheid boven

Spar Peer staat gekend om de vriendelijke en attente service van het team. Die staat elke dag klaar om klanten verder te helpen en een praatje te slaan. Het team van Spar Peer wordt aangevuld met jobstudenten die in eigen streek een centje willen bijverdienen.