Colruyt roept Boni Selection kip-mosterdsalade terug

Na klachten van consumenten werd vastgesteld dat er mogelijk deeltjes glas of plexiglas aanwezig zijn in een aantal verpakkingen van  Boni Selection kip-mosterdsalade met uiterste consumptiedatum (TGT) 24/11/2018. Dat product wordt verkocht door Colruyt België en Luxemburg en in de Colruyt-webshop via Collect&Go.

Colruyt neemt in overleg met het FAVV het product uit verkoop, uit voorzorg en om het risico op verstikking of interne verwondingen als gevolg van de aanwezigheid van vreemde voorwerpen die ingeslikt kunnen worden, te vermijden. Ook vraagt Colruyt zijn klanten om het product niet te consumeren en het terug te brengen naar de winkel, waar het terugbetaald zal worden.

Het Colruyt-labo stelt uitdrukkelijk dat er geen probleem is met andere producten van het eigen merk Boni Selection.

Productomschrijving:

Boni Selection kip-mosterdsalade 160 g

• artikelnummer: 27217
  • uiterste consumptiedatum (TGT): 24/11/2018
  • verkocht vanaf 31/10 t.e.m. 19/11/2018

Voor meer informatie kan u terecht op het nummer 02 345 2345 voor België en het nummer 26 32 27 29 voor Luxemburg.

Contactpersoon:
Hanne Poppe